tahsilat canada

ساخت وبلاگ

ایالت پرنس ادوارد در کشور کانادا از چندتا جزیره کوچیک به مرکزیت شهر شارلوت تاون تشکیل شده و نزدیک ترین ایالت ها به اون، ایالت های نوااسکوشیا، کبک و نیوبرانزویک هستند. این ایالت کوچکترین و کم جمعیت ترین ایالت کاناداست که دارای چشم اندازهای زیبای بیشماری هست. دارای بودن کیفیت بالا در سطح زندگی و پایین بودن هزینه ها در این ایالت باعث شده تا افراد زیادی مایل به کار و زندگی در این ایالت باشند. پایه های اصلی اقتصاد این ایالت رو کشاورزی، گردشگری و تولیدات محصولات غذایی مثل شیلات تشکیل دادند. اقتصاد قوی و رو به رشد این ایالت باعث شده تا نرخ بیکاری بسیار پایینی در این ایالت وجود داشته باشه و این ایالت مکان مناسبی برای اشتغال و یا سرمایه گذاری در حوزه های مختلف بشه. حداقل حقوق ساعتی در ایالت جزیره پرنس ادوارد، برابر با 12 دلار و 85 سنت در آوریل 2020 هست و با توجه به اینکه حداقل ساعت کاری استاندارد هفتگی براساس قوانین استخدام، 48 ساعته، حداقل حقوق ماهیانه در این استان در حدود 2500 دلار کانادا خواهد بود. در همه جای دنیا با افزایش تخصص و تحصیلات دانشگاهی میزان درآمد افراد هم نسبت به سایرین بیشتر خواهد بود. جزیره پرنس ادوارد هم از این قاعده مستثنی نیست و هرچه قدر تخصص و یا مهارتتون بالاتر باشه به درآمد بیشتری میتونید دست پیدا کنید. غیر قابل انکاره که یه سری مشاغل مثل پزشکی و برخی رشته های مهندسی معمولا از سطح درآمد بالاتری برخوردار هستند. با این وجود با توجه به اینکه اقتصاد این ایالت بیشتر بر روی تولید مواد غذایی میچرخه پس مشاغلی مثل مدیریت فروش و مدیریت برند در این استان از درآمد بالای 170 هزار دلار در سال برخوردار هستند. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در رابطه با کار هنگام تحصیل و سایر ابعاد زندگی در جزیره پرنس ادوارد هستید، مراجعه به وبسایت جذاب ایران توکا به شدت بهتون پیشنهاد میشه که کلی میتونه بهتون در مسیر مهاجرت به کشور کانادا کمک کنه.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : کار هنگام تحصیل در کانادا, کار و تحصیل در کانادا, کار و تحصیل در پرنس ادوارد, کار حین تحصیل در پرنس ادوارد, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 15:41

جزیره پرنس ادوارد، استانی متشکل از چندین جزیره در کشور کاناداست که مرکز این استان، شهر شارلوت تاون نام داره. این استان کوچکترین و کم جمعیت ترین استان کاناداست  و تنها یک دانشگاه و دو کالج داره. دانشگاه جزیره پرنس ادوارد به عنوان تنها دانشگاه این استان در سال 1969 در شهر شارلوت تاون، مرکز استان جزایر پرنس ادوارد تاسیس شده. این دانشگاه تغییرات زیادی در برنامه ها و ساختار های خود در دهه گذشته انجام داده  و در حال حاضر، ساختمان های زیادی به محوطه این دانشگاه اضافه شده. اغلب رشته ها در مقطع لیسانس در این دانشگاه با کیفیت بسیار بالایی تدریس میشن با این حال رشته های زیادی در مقاطع تحصیلات تکمیلی نداره و فعلا در حال پیشرفت هست. این دانشگاه، 4270 تا دانشجو در مقطع لیسانس و حدود 320 دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی داره که اغلب در رشته هایی مثل تجارت، پرستاری، علوم و دامپزشکی مشغول به تحصیل هستند. کالج هلند هم به عنوان یکی از دو کالج این ایالت در سال 1969 تأسیس شده. مجموعا 5200 دانشجوی در حال تحصیل داره. با این حال، حدود 30 درصد از آنها محلی نیستند و از خارج از جزیره اومدند. دانش آموزان واجد شرایط در این کالج میتونند از بورس تحصیلی موجود استفاده کنند. حدود 65 برنامه تحصیلی در این کالج وجود داره که پرطرفدارترین اون ها شامل رشته های علوم کاربردی و تکنولوژی مهندسی، کسب و کار، مطالعات کامپیوتری، آشپزی، مطالعات بهداشتی و اجتماعی، آموزش دریایی، رسانه ها و ارتباطات، سیاستگذاری یا اجرای قانون، هنرهای نمایشی و گردشگری هستند. دومین کالج این استان، کالج مریتایم کریستین (Maritime Christian College) نام داره که در سال 1960 تاسیس شده و در شهر شارلوت تاون قرار گرفته. برنامه های این کالج اغلب در مقطع کارشناسی و به صورت چهارساله در رشته های مرتبط با علوم دینی مسحیت هستن. فرآیند اخذ پذیرش و تحصیل در کانادا میتونه برای هرکسی چالش برانگیز باشه پس اگه به دنبال کسب اطلاعات بیشتری هستید میتوند به وبسایت ایران توکا مراجعه کنید و با روند و چگونگی انجام این کار بیشتر آشنا بشید.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا, تحصیل در پرنس ادوارد, دانشگاه های پرنس ادوارد, کالج های پرنس ادوارد, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 110 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 15:18

در کشور کانادا شهرهای مختلفی وجود دارند که  مراکز مناسبی برای کار و پیدا کردن شغل هستند. در واقع یکی از مهمترین دلایل افراد برای مهاجرت به کشورهای خارجی از جمله کشور کانادا پیدا کردن کار است. در استان ساسکاچوان امکان پیدا کردن کار و داشتن درآمد مناسب وجود خواهد داشت. به خصوص اگر شما در زمینه خاصی تخصص و مهارت داشته باشید، شرایط برای شما بهتر خواهد بود. شما می‌توانید از سن شانزده سالگی در استان ساسکاچوان کار کنید.

این استان حتی برای افراد با سن پایین‌تر نیز شرایطی را مهیا کرده است که بتوانند به فعالیت و کسب درآمد بپردازند. به همین دلیل افراد ۱۴ ساله نیز با داشتن شرایط خاص می‌توانند در این استان کار کنند. قوانین کار کشور کانادا نشان می‌دهد که دستمزد هر نیروی کار در استان ساسکاچوان برای هر ساعت برابر با ۱۱.۴۵ دلار است. این میزان درآمد می‌تواند در کشور کانادا قابل قبول باشد؛ اما اگر شما تخصصی در زمینه خاصی داشته باشید، با داشتن رزومه عالی می‌توانید در سمت‌های بالاتر مشغول به کار شوید و درآمد بیشتری را به دست آورید.

کارمندان باید حداقل ۸ ساعت در روز فعالیت داشته باشند و به ازای هر ۵ ساعت می‌توانند نیم ساعت استراحت داشته باشند. حداقل ۱۴ روز مرخصی برای کارمندان در سال در نظر گرفته شده است که می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. در استان ساسکاچوان هر ساله حقوق ثابت کارمندان و کارگران نسبت به سال قبل مقداری افزایش پیدا می‌کند. افراد می‌توانند به اضافه کاری نیز بپردازند و از این طریق درآمد بیشتری به دست بیاورند.

دستمزد برای اضافه کاری در استان ساسکاچوان یک و نیم برابر دستمزد ساعت کاری عادی است. همچنین قوانین دیگری در رابطه با کار هنگام تحصیل در این استان وجود دارد. به عنوان مثال اگر کارفرما به نیروی کار خود بگوید که در محل کار حاضر شود، اما کاری برای انجام دادن وجود نداشته باشد، شخص باید حقوق خود را از کارفرما دریافت کند. اطلاعات جامعی که در این مطلب ذکر شد، مربوط به وبسایت ایران توکا است که یک مرجع عالی برای مهاجرت و تحصیل و زندگی در کشورهای خارجی است.  می‌توانید با مراجعه به آن از این اطلاعات ارزشمند بهره‌مند شوید.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : کار هنگام تحصیل در کانادا, کار هنگام تحصیل در ساسکاچوان, کار حین تحصیل در ساسکاچوان, درآمد دانشجویی در کانادا, درآمد دانشجویی در ساسکاچوان, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 15:07

داوطلبان بسیار زیادی در سراسر جهان علاقه‌مند به تحصیل و مهاجرت به کشور کانادا هستند. به همین دلیل امروزه پذیرش دانشگاه‌های کشور کانادا بسیار بیشتر از سایر کشورهای جهان است؛ اما متاسفانه ممکن است پذیرش دانشگاه مورد نظر در یکی از شهرهای کانادا به اتمام برسد. به همین دلیل شما می‌توانید یکی از بهترین استان‌های کشور کانادا یعنی استان ساسکاچوان را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب کنید.

سه دانشگاه مهم این استان شامل ساسکاچوان، رجینا و First Nations)) است که در استان ساسکاچوان وجود دارند و جزء برترین دانشگاه‌های این استان محسوب می‌شوند. همچنین تعداد زیادی کالج در استان ساسکاچوان وجود دارد. به عنوان مثال کالج بتانی، کالج استون، کالج لیک لند، کالج کامبرلند نمونه‌هایی از بهترین کالج‌ها در استان ساسکاچوان هستند. دانشگاه ساسکاچوان می‌تواند رشته‌های مختلفی مثل حقوق و تعداد زیادی از رشته‌های علوم پزشکی و کارآموزی را ارائه دهد.

این دانشگاه امتیازات و افتخارات بسیار زیادی برای کشور کانادا فراهم کرده است. همچنین دوره‌های آموزشی همراه با گواهینامه و ارائه مدرک در این دانشگاه برگزار می‌شود. شهریه دانشگاه ساسکاچوان به نسبت بالاست پس مراقب هزینه های تحصیل در کانادا باشید. به عنوان مثال دانشجویان پزشکی باید حدود ۳۸ هزار دلار شهریه بپردازند. همچنین دانشگاه ساسکاچوان در مقاطع مختلف کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش دارد. دانشگاه رجینا یکی از ۳۰ دانشگاه برتر استان کشور کانادا است. در دانشگاه رجینا نیز هزینه‌های مربوط به شهریه با توجه به نوع رشته متفاوت است.

این دانشگاه رشته‌های مختلف مثل هنر، علوم و پرستاری را ارائه می‌کند. کلاس‌های استانداردی در دانشگاه رجینا وجود دارد که شهریه آنها از دو هزار دلار تا ۱۰ هزار دلار است. برخی رشته‌های دیگر ممکن است شهریه بیشتری نیز داشته باشند. اگر به تحصیل در دانشگاه‌های استان ساسکاچوان علاقه مندید، بهتر است قبل از مهاجرت به این کشور از افراد باتجربه در این زمینه مشاوره و راهنمایی دریافت کنید. یک مرکز مهم و معتبر برای مشاوره مهاجرتی وب‌سایت ایران توکا است که اطلاعات بهتر و کامل‌تری در این باره در آن وجود دارد.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : هزینه های تحصیل در کانادا, هزینه تحصیل در ساسکاچوان, تحصیل در ساسکاچوان, تحصیل دانشگاهی در ساسکاچوان, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:49

اگر قصد دارید برای گردشگری و سفر به یک کشور خارجی سفر کنید، کشور کانادا و استان ساسکاچوان بهترین مرکز برای تفریح و سرگرمی خواهد بود. در این استان تعداد بسیار زیادی موزه‌های دیدنی و قدیمی وجود دارد که مشاهده و بازدید از آنها خالی از لطف نیست. همچنین این استان سرشار از منابع طبیعی است. بدون شک حوصله هیچ توریستی در این استان سر نخواهد رفت.

یکی از مناطق مهم و تفریحی در استان ساسکاچوان منطقه بیو کریک است. این منطقه کاملاً حفاظت شده است و در ۱۳ کیلومتری استان ساسکاچوان قرار دارد. این منطقه برای پیاده روی مناسب است و حیوانات کوچکی که در آن قرار دارند، جذابیت آن را چند برابر کرده‌اند. مناطق جنگلی و خوش آب و هوا با وجود پرندگان بسیار زیبای جنگل‌های کانادا در این بخش از استان ساسکاچوان قابل مشاهده است. همچنین در این استان رودخانه ساسکاچوان قرار دارد که بسیار معروف است و حتی افراد کانادایی نیز برای پیاده روی در کنار این رودخانه به آن سفر می‌کنند.

این رودخانه حدود ۲۰ کیلومتر طول دارد و بسیار بزرگ است. همچنین اگر در فصل تابستان به این استان مهاجرت کنید، می‌توانید از خدمات تفریحی مثل قایق بهره مند شوید. استان ساسکاچوان سرشار از بازارچه‌های سنتی است. مناطق محلی و سنتی این استان می‌توانند انواعی از محصولات خانگی و دریایی خود را به شما عرضه کنند. اگر به خریدن سوغاتی علاقه‌مندید  یا بخواهید هزینه سفر در کانادا را بدانید میتونید در این مورد بیشتر تحقیق کنید.

در این بازارچه شما انواع سبزی‌ها، میوه‌ها و محصولات ارگانیک را از دست کشاورزان می‌خرید. مناطق تفریحی دیگر شامل غربی موزه و موزه اوکراینی کانادا هستند. اطلاعات بهتر و جالب‌تری در رابطه با استان‌های مختلف کشور کانادا در وبسایت ایران توکا وجود دارد که یک مرجع جامع و کامل برای مهاجرت به کشورهای خارجی از جمله کشور کانادا است.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : مراکز تفریحی دانشجویی ساسکاچوان, تفریح دانشجو در ساسکاچوان, مسافرت در ساسکاچوان, هزینه مسافرت در ساسکاچوان, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:30

یکی از مهمترین مسائل برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی از جمله کشور کانادا را دارند، اقتصاد و درآمد کشور مورد نظر است. استان ساسکاچوان در کشور کانادا یکی از بهترین شرایط اقتصادی را در سطح کشور داراست. برای افراد بین المللی این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا در صورتی که اقتصاد و درآمد یک استان مناسب باشد، شخص می‌تواند راحت‌تر به کسب و کار و کسب درآمد بپردازد. خوشبختانه استان ساسکاچوان منابع طبیعی و معادن بسیار زیادی دارد و همین دو مورد به عنوان قطب اقتصادی این استان به شمار می‌آید.

در بسیاری از ایالت‌های کشور کانادا کشاورزی یک شغل بسیار مهم شمرده می‌شود. استان ساسکاچوان نیز از این قاعده مستثنی نیست. کشاورزی در این استان بسیار رایج است. تعداد زیادی از افراد به شغل کشاورزی پرداخته و محصولات خود را به دیگر استان‌ها و کشورهای اروپایی دیگر صادر می‌کنند. بخش مهم دیگر در استان ساسکاچوان که توانسته است به اقتصاد این استان کمک بسیار زیادی کند، صادرات غلات است.

معمولاً غلات بسیار زیادی در این استان تولید می‌شود و کیفیت زیادی نیز دارد. از نظر صنعت و معادن غنی که در این استان وجود دارد، می‌توان گفت که شرکت‌های بسیار بزرگی مثل اورانیوم و کامیکو در استان ساسکاچوان وجود دارند که نقش اصلی را در اقتصاد این استان بر عهده دارند. طی ده سال اخیر سرمایه‌گذاران از بخش‌های مختلف کشور کانادا توانستند وضعیت اقتصادی این استان را تغییر دهند. به گونه‌ای که ساسکاچوان طی چند سال اخیر از نظر اقتصادی بسیار پیشرفت کرده است و به زودی به یکی از قطب‌های اقتصادی کشور کانادا تبدیل خواهد شد.

شاید بخش دیگری از اقتصاد استان ساسکاچوان از طریق توریست و گردشگری باشد. به دلیل اینکه این استان بسیار دیدنی و جذاب است، هر ساله تعداد زیادی توریست به آن مراجعه می‌کنند و می‌توانند کمک زیادی به اقتصاد این استان داشته باشند. اگر به جاذبه‌های این استان  و دانستن هزینه سفر در کانادا علاقمندید و قصد دارید که اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید، تنها می‌توانید با مراجعه به مجموعه ایران توکا و صحبت و مشاوره با افراد باتجربه این مجموعه درباره مهاجرت و روش‌های آن اطلاعات بسیار کاملی کسب کنید.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : هزینه سفر در کانادا, هزینه سفر در ساسکاچوان, اقتصاد استان ساسکاچوان, مسافرت در ساسکاچوان, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 216 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:16

 شاید از قبل بدونید که دانشگاه ‌های کانادا به دو نوع خصوصی و دولتی تقسیم می شن؛ همونطور که از اسم دانشگاه خصوصی مشخصه، بودجه دانشگاه های خصوصی از شهریه دانشجوها و خیریه ها و کمک های مالی تامین میشه. دانشگاه های خصوصی در کانادا معمولا رشته ها و در نتیجه واحدهای درسی محدودتری نسبت به دانشگاه های دولتی دارند و چون تعداد پذیرش دانشجو در اون ها کمه، باعث شده که فضا و کلاس های کوچکتری هم نسبت به دانشگاه های دولتی داشته باشند. دانشگاه های دولتی برای کانادایی ها ارزون تر از دانشگاه های خصوصیه با این حال این قضیه برای دانشجوهای بین المللی صدق نمیکنه و فرق چندانی از لحاظ میزان شهریه مابین دانشگاه های دولتی و خصوصی برای اون ها وجود نداره در نتیجه باید هزینه های تحصیل در این دانشگاه های رو مد نظر داشته باشین. البته جالبه که بدونید چون اغلب بودجه دانشگاه های خصوصی از خیریه ها و کمک های مالی تامین میشه، پس اغلب حمایت های مالی بیشتری هم از دانشجوها در این دانشگاه ها صورت میگیره. از بین ۹۷ دانشگاه موجود در کانادا ۱۹ تاش خصوصی و بقیه دولتی هستند. اگه بخوایم چند تا از برترین دانشگاه های کانادا رو که خصوصی نام ببریم میشه به دانشگاه های فارلی دیکنسون، موسسه تکنولوژی نیویورک، دانشگاه کوئست، دانشگاه نیاگارا و دانشگاه ترینیتی اشاره کرد. شباهت های زیادی در شروط پذیرش دانشجوهای بین الملل بین دانشگاه های خصوصی و دولتی کانادا وجود داره، دانشگاه های خصوصی هم از شما مدرک زبان میخوان و شرط معدل دارن، بعضی هاشون هم شرایط سنی تعیین کردن مثلا دانشجوی متقاضی دوره لیسانس حداکثر باید ۲۵ سال و دوره ارشد حداکثر ۳۰ سال سن داشته باشن. اگه فارغ التحصیل یه دانشگاه خصوصی از کانادا باشید، مثل فارغ التحصیلای دانشگاه دولتی سه ماه بعد از فارغ التحصیلی فرصت دارید که یه کار تمام وقت پیدا کنید و ویزای تحصیلی خودتون رو تبدیل به ویزای کار بکنید. اگر دنبال اطلاعات بیشتری هستید ایران توکا یه وب سایت فوق العاده اس که کلی اطلاعات درمورد دانشگاه های کانادا در خودش داره و میتونه خیلی بهتون کمک کنه.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : دانشگاه های خصوصی کانادا, تحصیل,دانشگاه های خصوصی,کانادا, هزینه تحصیل در کانادا, هزینه تحصیل دانشگاه خصوصی, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 106 تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 18:56

یکی از مزیت‌های تحصیل در کانادا این است که دانشجویان بین المللی در این کشور از شرایط و امکانات رفاهی و خوبی برخوردار هستند. کشور کانادا امکانات بسیار زیادی را در اختیار دانشجویان خارجی و بین‌المللی قرار می‌دهد و سازگاری بیشتری با روحیۀ افراد بین المللی دارد. در واقع تحصیل دانشجویان بین المللی در کشور کانادا به نوبۀ خود می‌تواند نوعی ترقی برای دستیابی به موفقیت باشد؛ زیرا شما طی دوران دانشجویی و پس از فارغ‌التحصیلی می‌توانید به راحتی در این کشور شغل پیدا کرده و همچنین ارتقاء شغلی پیدا کنید. این کشور به شما اجازۀ کار هنگام تحصیل، حین تحصیل می‌دهد که می‌توانید حدود ۲۰ ساعت در هفته در کشور کانادا مشغول کار و فعالیت باشید. در حالی که بسیاری از کشورها این امتیاز را به دانشجویان بین المللی نمی‌دهند؛ کشور کانادا تمام تلاش خود را می‌کند تا همۀ افراد بین المللی در این کشور رضایت کافی داشته باشند پس می توان نتیجه گرفت که زندگی دانشجویان بین لمللی در کانادا نسبتا آسان است. شما می‌توانید به راحتی با ارائۀ درخواست در کشور کانادا همسر و فرزندان خود را نزد خود بیاورید و از این نظر مشکلی نخواهید داشت. پس از پایان فراغت تحصیلی به دانشجویان بین المللی کشور کانادا مجوز کار و اشتغال داده خواهد شد که البته این مجوز دورۀ زمانی مخصوص خود را دارد. ممکن است برای برخی از دانشجویان تنها سه سال اعتبار داشته باشد. با این حال به کمک این مجوزها دیگر نیازی به پیشنهاد شغلی ندارید و می‌توانید با هر کارفرمایی در کشور کانادا کار کرده و تجربۀ شغلی به دست آورید. همچنین تحصیل در کانادا یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت اقامت کانادا برای دانشجویان بین المللی است. پس از چهار سال تحصیل و فعالیت در کشور کانادا قطعاً می‌توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. باقی اطلاعات در رابطه با تحصیل و کار و زندگی در کشور کانادا در وبسایت ایران توکا موجود است که می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت از این اطلاعات بهره‌مند شوید.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : کار هنگام تحصیل, دانشجویان بین المللی در کانادا, زندگی دانشجویان بین المللی, اقامت کانادا برای دانشجویان, اقامت کانادا از طریق تحصیل, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 130 تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 18:27

خوشبختانه امروز امکان بورسیه دانشجویان معلول در سرتاسر سطح جهان وجود دارد. برای اینکه این دانشجویان بتوانند مراحل بورسیه خود را به راحتی بگذرانند، بورسیه‌های مختلفی تعیین شده است تا افراد در سراسر سطح جهان بتوانند برای قبولی در آن اقدام کنند. بسیاری از انواع بورسیه‌ها برای دانشجویان معلول مربوط به کشورهای آمریکایی هستند؛ اما خوشبختانه امکان دریافت بورسیه های تحصیلی کانادا و دیگر کشورهای اروپایی وجود دارد.

1. بورسیه دانشگاهی انجمن ناشنوایان و کم شنوایان الکساندر گراهام بل

یکی از انواع بورسیه‌های تحصیلی برای دانشجویان معلول بورسیه دانشگاهی انجمن ناشنوایان و کم شنوایان الکساندر گراهام بل است. بسیاری از افراد ممکن است که مشکلاتی مثل کم شنوایی داشته باشند. این بورسیه به دانشجویان تمام وقت اعطا می‌شود. این دانشجویان که دارای مشکل ناشنوایی یا کم شنوایی هستند، باید رزومه و شایستگی‌های خود را در قالب مدارک آماده کرده و برای دانشگاه‌های کشور کانادا ارسال کنند. این بورسیه برای مقطع کارشناسی اعطا می‌شود. دانشجویان آمریکایی و دانشجویان غیر آمریکایی مثل دانشجویان کشور کانادا قادر هستند این بورسیه را دریافت کنند.

2. بورسیه (Google Lime)

بورسیه (Google Lime) یکی دیگر از انواع بورسیه‌ها برای دانشجویان معلول در کشور کانادا است. این بورسیه در تمامی مقاطع اعطا می‌شود. البته باید گفت که دانشجویان برای دریافت این بورسیه باید در رشته‌های کامپیوتر یا مهندسی کامپیوتر تحصیل کرده باشند.

3. بورسیه دیگر ADHD Shier Canada))

بورسیه دیگر ADHD Shier Canada)) است. این بورسیه معمولاً برای دانشجویان بین المللی به کار نمی‌رود و تنها توابع قانونی آلبرتا آنتاریو یا کبک می‌توانند این بورسیه را دریافت کنند. بورسیه

  Lime Connect))  نیز وجود دارد که دانشجویان کانادا می‌تواند آن را دریافت کنند. برخی از این بورسیه‌ها شامل حق کارآموزی هستند و بر اساس شایستگی به افراد معلول تعلق می‌گیرند.

اگر داوطلب تحصیل در کانادا از طریق دریافت بورسیه برای کاهش هزینه های تحصیلی در کانادا هستید، بهترین راه حل مراجعه به وب سایت ایران توکا و دریافت مشاوره راهنمایی از این وب سایت است.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : بورسیه تحصیلی کانادا, انواع بورسیه, بورسیه های تحصیلی کانادا, بورسیه دانشگاه های کانادا, تحصیل در کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 139 تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 18:10

یکی از ضروری ترین قدم های شما برای مهاجرت تحصیلی به دانشگاه های انگلیسی زبان، شرکت کردن در آزمون های زبان انگلیسیه  یکی از آزمون های زبان مورد تایید برای تحصیل در کانادا، آزمون CAEL یا The Canadian Academic English Language Test  به معنای آزمون کانادایی آکادمیک زبان انگلیسیه. بیشتر از ۱۸۰ مؤسسۀ علمی در کانادا این آزمون رو به رسمیت شناختن و تعدادی از انجمن های حرفه ای کشور کانادا هم این آزمون رو به عنوان مدرک مهارت زبات انگلیسی تأیید میکنن.

CAEL یک آزمون جامع و عمومیه که پاسخ دادن به سوالاتش نیازمند دانش عمومی قوی زبانه. این آزمون تمام مهارت های زبانی شما رو به چالش می کشه، مثلا از شما خواسته میشه نسبت به چیزی که گوش کردید خواندید مقاله بنویسید؛ پس شما سوالات ترکیبی مواجه خواهید شد.

این  آزمون برای اطمینان دانشگاه شما جهت استفاده از زبان برای یادگیری درست و مناسب از اونه. . این آزمون در یک سالن کالج یا دانشگاه در کانادا انجام می شه. شما در این آزمون با فعالیت هایی روبرو میشید که در طول تحصیلاتتون در کانادا با اونا سر و کار خواهید داشت، مقاله های متعددی میخونید، به سخنرانی های مختلف گوش می دید، به سوالاتی که مطرح شده پاسخ می دید و در آخر مقاله کوتاهی می نویسید. نمرات هر بخش به طور جداگانه در نمره کل آزمون شما تاثیر میذاره. عملکرد شما در هر بخش، اهمیت بالایی در قبولی و ورود به دانشگاه داره پس حتما باید با دقت و تمرکز بالا در آزمون شرکت کنید تا بهترین نمرات رو برای تحصیل در دانشگاه های برتر کانادا کسب کنید! برای بهتر نشون دادن مهارت هاتون، پیشنهاد می کنیم لهجه ی کانادایی داشته باشید.

رسیدن به موفقیت مسیر دشواری داره! مطمئنا اگه بخوای تنهایی جلو بری وقت زیادی رو از دست میدی و شانس موفقیتت هم کم میشه. شرکت آرمان توکای دانش با مجوز رسمی از وزارت علوم کنارته تا توی این مسیر کمکت کنه و بار سنگین این مسیر پر پیچ و خمو از روی دوشت برداره.اگه برای انتخاب رشته و دانشگاه، اخذ پذیرش و اقامت به راهنمایی نیاز داری میتونی روی ما حساب کنی. برای رزرو مشاوره رایگان با ما تماس بگیر.  

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : آزمون CAEL, آزمون های زبان مورد تایید کانادا, تحصیل در کانادا, تحصیل در دانشگاه های برتر کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 223 تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 17:55

طی چند سال گذشته شرایط کار و درآمد در کشور کانادا بسیار مناسب بوده است. واحد پول کشور کانادا دلار است و مردم این کشور تقریباً از درآمد خوبی برخوردار هستند. همچنین نرخ بیکاری در این کشور حدود هفت و نیم درصد است که نسبت به تعدادی از کشورهای مهاجرتی دیگر مناسب‌تر است.البته که نرخ بیکاری به کار در هنگام تحصیل در کانادا ارتباطی ندارد. به طور میانگین مردم در کشور کانادا ماهیانه در حدود ۹ هزار دلار درآمد دارند که در طی یک سال این مقدار به حدود ۱۲۰ هزار دلار می‌رسد.

افرادی که برای کار و کسب درآمد و همچنین تحصیل در کانادا به این کشور  مهاجرت می‌کنند، می‌توانند از پایه حقوق کمتر شروع کنند و به تدریج در شغل خود ارتقاء پیدا کنند. حداقل حقوقی که به افراد شاغل در کشور کانادا پرداخت می‌شود، برابر با ۲۵۰۰ دلار و حداکثرحدود ۴۴ هزار دلار پرداخت می‌شود.

انواعی از مالیات در استان کبک وجود دارد. یکی از انواع مالیات، مالیات بر درآمد است. این مالیات توسط دولت و فدرال کانادا تصویب شده است. این مالیات قوانین مربوط به خود را دارد. به عنوان مثال همۀ افراد باید همگام با دریافت حقوق، مالیات پرداخت کنند و در صورتی که حقوق آن‌ها افزایش کند، باید به شکل تصاعدی میزان مالیات بیشتری پرداخت کنند.

به عنوان مثال افرادی که در استان کبک بیشتر از ۱۰۳ هزار دلار درآمد دارند، باید حدود ۲۵ تا ۷۵ درصد بیشتر از سایر درآمدها، مالیات پرداخت کنند. نوعی دیگر از مالیات در استان کبک مربوط به شرکت‌ها است. اگر افراد بین‌المللی یا تابع کشور کانادا قصد کارآفرینی و تأسیس شرکت داشته باشند، باید مالیات پرداخت کنند.

حتی ملک و املاک نیز در کشور کانادا مشمول پرداخت مالیات هستند. برای پرداخت این مالیات صاحبین ملک می‌توانند این میزان درآمد را به شکل دو قسط پرداخت کنند. یکی از این اقساط در نیمه اول و دیگری در نیمه دوم سال پرداخت می‌شود. وبسایت ایران توکا یکی از مراکز مهاجرتی معتبر با اطلاعات بروز است که می‌تواند با پشتیبانی و مشاوره به بسیاری از سؤالات شما پاسخ دهد.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا, مهاجرت تحصیلی به کانادا, کار هنگام تحصیل در کانادا, راه های مهاجرت به کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 149 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 22:22

امروزه اکثر افراد با آزمون تافل و ویژگی‌های آن آشنا هستند. اما کمتر کسی پیدا می‌شود که از جزئیات این آزمون اطلاعات کافی داشته باشد. آزمون تافل به عنوان یک آزمون استاندارد و رسمی در سراسر جهان برای نشان دادن مهارت شما در زبان انگلیسی شناخته می‌شود. اگر شما بتوانید در آزمون تافل نمرۀ قابل قبولی داشته باشید، شانس بسیار زیادی برای پذیرش تحصیل در کانادا دارید. نمره آزمون تافل اهمیت بسیار زیادی دارد و در حدود ۹۰۰۰ دانشگاه در سطح جهان دارای اعتبار است. آزمون تافل در ایران به شکل آنلاین و اینترنتی نیز برگزار می‌شود. برای اینکه بتوانید در این آزمون شرکت کنید، باید به مرکز آزمون تافل در شهر خود مراجعه کنید. شما حدود سه ساعت و نیم برای انجام این آزمون زمان دارید. این آزمون شامل چهار بخش لیسنینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و رایتینگ است. آزمون تافل تنها تا دو سال به شکل رسمی اعتبار دارد. یعنی شما تا ۲ سال می‌توانید از اعتبار این آزمون  که جز آزمون های زبان مورد تایید کانادا است استفاده کرده و به عنوان مثال برای دریافت پذیرش از کشورهای خارجی اقدام کنید. اما پس از آن باید مجدداً آزمون تافل بدهید. برای شرکت در آزمون تافل شما باید به وب‌سایت ETS  مراجعه کنید و در این وب سایت با پرداخت هزینه ثبت نام کنید. شما برای پاسخ به سؤالات ریدینگ حدود ۵۴ تا ۷۲ دقیقه زمان دارید که طی این زمان باید بخش‌های مختلف را مطالعه کرده و پاسخ دهید. برای قسمت لیسنینگ شما حدود ۴۱ تا ۵۷ دقیقه زمان دارید که در این حالت سخنرانی و مکالماتی از بلندگوها پخش می‌شود و شما باید با گوش دادن به آنها به سؤالات پاسخ دهید. پس از آن می‌توانید ۱۰ دقیقه استراحت کنید. برای مکالمه حدود ۹ دقیقه زمان دارید که با استفاده از یک میکروفون می‌توانید دربارۀ یک موضوع صحبت کرده و به گفتگو بپردازید. برای قسمت رایتینگ نیز حدود ۵۰ دقیقه زمان دارید که باید بخش‌های مختلف را خوانده و همچنین صدای ضبط شده را گوش دهید و جملات را تایپ کنید. آزمون تافل می‌تواند به شکل کاغذی و با نام PBT  برگزار شود یا می‌تواند به شکل اینترنتی و با نام IBT  برگزار شود. نوع سوم آن نیز نوع کامپیوتری با نام CBT است. وب‌سایت ایران توکا می‌تواند اطلاعات بیشتری دربارۀ آزمون تافل و نحوۀ شرکت در این آزمون در اختیار شما قرار دهد. بنابراین می‌توانید با مراجعه به این وب سایت از این اطلاعات بهره مند شوید.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : آزمون های زبان مورد تایید کانادا, تحصیل در کانادا, آزمون,تافل, آزمون تافل برای کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 208 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 13:24

کوچکترین و کم جمعیت ترین ایالت کانادا به نام جزیره پرنس ادوارد یکی از زیباترین مناطق این کشور محسوب میشه که از بیش از 200 جزیره تشکیل شده و مرکز اون شارلوت تاون نام داره. برای کسایی که در مسیر مهاجرت به کانادا از طریق این ایالت قرار دارند ممکنه این سوال پیش بیاد که چطوری میتونند اونجا خوش بگذرونند. باید بدونید که یکی از ارکان اصلی اقتصاد این ایالت رو صنعت توریسم تشکیل داده پس این ایالت جای خوبی برای گشت و گذار هست. فقط بیش از 1100 کیلومتر خط ساحلی گرم با سنگ های ماسه ای قرمز، آسمان آبی و موج های سفید رو تصویر کنید که چه منظره فوق العاده ای براتون به نمایش میذاره. تعداد زیادی بناهای باستانی و تاریخی در این ایالت وجود داره که در اوقات فراغتتون میتونید برای بازدید بهشون سر بزنید. تفریح در انواع پارک های آبی در این ایالت هم خالی از لطف نیست و میتونه لحظات خیلی شادی رو براتون به ارمغان بیاره. اگه با آن شرلی آشنا باشید حتما به یاد دارید که گرین گیبلز در ایالت جزیره پرنس ادوارد قرار داشت. جالبه بدونید که تورهای مختلفی به این مکان وجود داره که در کنار مناظر زیبای ساحلی و جنگلی، انواع بیشماری از غذاهای محلی رو به شما ارائه میده. فستیوال های مختلفی هم در طول فصول مختلف سال در این ایالت برگزار میشه از فستیوال های موسیقی گرفته تا فستیوال های غذا و فستیوال های ورزشی که همه ساله اشخاص مختلفی رو از سرتاسر کانادا و حتی جهان دور هم جمع میکنه و شادی رو بهشون هدیه میده. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در رابطه با سایر ابعاد زندگی در این ایالت مثل هزینه ها و کار و درآمد بودید. مراجعه به وبسایت جذاب ایران توکا میتونه کلی بهتون کمک کنه، پس فرصت رو از دست ندید و خودتون رو برای مهاجرت به کانادا آماده کنید.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : تفریح در کانادا, هزینه تفریح در کانادا, تفریح در پرنس ادوارد, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت: 14:35

کشور کانادا به طور کلی کشور انگلیسی زبان است و داشتن مدرک زبان انگلیسی تافل یا آیلتس می‌تواند مانند یک برگ برنده برای زندگی تحصیل و کار در این کشور باشد. اما برخی از افراد ممکن است به دلیل عدم زمان کافی یا مشکلات دیگر نتوانند این مدرک زبان را دریافت کنند. اگرچه باید گفت برخی از کشورهای اروپایی مثل مجارستان، اتریش و فرانسه امکان شرکت در دانشگاه بدون مدرک زبان را فراهم می‌کنند. به این گونه که شما با مهاجرت به این کشورها و شرکت در دوره‌های زبان آنها می‌توانید پس از اتمام دوره به طور رایگان در دانشگاه‌های این کشور تحصیل کنید. اما با توجه به اینکه قوانین مهاجرت به خصوص برای کشور کانادا که هر ساله تعداد زیادی از افراد بین‌المللی قصد مهاجرت به آن را دارند، بسیار پیچیده و سخت‌تر شده است، شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در کشور کانادا وجود ندارد. اما برخی از فرزندان زیر ۱۷ و ۱۸ ساله می‌توانند به راحتی برای شرکت در دوره‌های زبان کشور کانادا و تحصیل در مدارس اقدام کنند. دانشجویان برای مهاجرت به کشور کانادا باید مدرک زبان تافل یا آیلتس داشته باشند. به دلیل اینکه هر ساله تعداد زیادی از افراد به دلیل شرایط مساعد در دانشگاه‌های کشور کانادا، قصد تحصیل در کانادا را دارند، بنابراین داشتن مدرک زبان یکی از اولویت‌های اصلی برای مهاجرت به کشور کانادا به شمار می‌آید. اما دانشجویانی که به کورس زبان فکر می‌کنند، می‌توانند در دوره‌های مختلف زبان کشور کانادا شرکت کنند. این دوره‌ها سه ماهه، شش ماهه یا یک ساله هستند و هزینه‌ای بین سه هزار تا ۱۰ هزار دلار دارند. وبسایت ایرات توکا ایران یکی از مراجع بزرگ برای مهاجرت به کشورهای اروپایی و تحصیل و زندگی در آن است که می‌تواند اطلاعات خود را با بروزترین اطلاعات دنیا تطبیق داده و آنها را به داوطلبان بین المللی ارائه دهد. بنابراین می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت از اطلاعات مهاجرتی بهره‌مند شوید.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان, تحصیل در کانادا بدون آیلتس, تحصیل در کانادا بدون تافل, مدارک زبان مورد تایید کانادا, تحصیل در کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 124 تاريخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت: 14:07

دانشگاه‌های کشور کانادا هر ساله مقصد بسیاری از افراد بین المللی برای تحصیل هستند. این دانشگاه‌ها در سطح جهانی و بر طبق آمار QS رتبۀ بسیار خوبی دارند‌. اگر قصد دارید برای تحصیل در کانادا و دریافت پذیرش از دانشگاه‌های این کشور اقدام کنید، بهتر است از ددلاین دانشگاه‌های کانادا اطلاعات کافی داشته باشید. در دانشگاه‌های کشور کانادا ترم پاییز در ماه سپتامبر آغاز می‌شود؛ به این مرحله پذیرش اولیه گفته می‌شود. پذیرش ثانویه در فصل زمستان است که در ماه ژانویه آغاز می‌شود. دانشجویان می‌توانند در فصل تابستان نیز در دانشگاه‌های کشور کانادا پذیرش شوند که زمان پذیرش آنها در ماه مه آغاز می‌شود. این زمان برای تمامی مقاطع لیسانس، کارشناسی ارشد و دکتری یکسان است. شما برای ثبت نام در دانشگاه‌های کشور کانادا محدوده زمانی خاصی دارید که به آن ددلاین گفته می‌شود.

ددلاین تحصیلی آخرین زمانی است که شما می‌توانید در یک دانشگاه ثبت نام کنید. برای پذیرش و ثبت نام در فصل پاییز شما می‌توانید در ماه سپتامبر، اکتبر، نوامبر و دسامبر ثبت نام کنید. برای شروع ثبت نام در ماه سپتامبر از ماه آگوست تا اکتبر و در حدود یک ماه قبل، مدارک مورد نیاز برای تحصیل در کانادا را آماده کرده و ارسال کنید. ددلاین این دوره تقریباً بین سپتامبر و مارس است. برای پذیرش زمستانی شما می‌توانید در ماه‌های ژانویه، فوریه، مارس و آوریل برای دریافت پذیرش اقدام کنید. معمولاً بین سپتامبر و نوامبر می‌توانید برای پذیرش ژانویه اقدام کنید. البته با توجه به اینکه ددلاین دانشگاه‌های کشور کانادا با یکدیگر تفاوت دارد، بهتر است در وبسایت اصلی خود دانشگاه این موضوع را پیگیری کنید. همچنین در ماه فوریه می‌توانید برای پذیرش فصل بهار یا ماه مه اقدام کنید. اگر یکی از داوطلبان پذیرش در دانشگاه‌های کشور کانادا هستید و قصد دارید در این باره اطلاعات جامع‌تر و بهتری کسب کنید، می‌توانید مستقیماً به وبسایت ایران توکا مراجعه کرده و از این اطلاعات بهره‌مند شوید. همچنین در صورت نیاز امکان دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان وب سایت ایران توکا وجود دارد.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : ددلاین دانشگاه های کانادا, زمان ثبت نام دانشگاه های کانادا, مهلت ثبت نام دانشگاه های کانادا, ثبت نام دانشگاه های کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 94 تاريخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت: 13:34

اگرچه بسیاری از افراد باید با ارائۀ تمکن مالی یا دریافت بورسیه وارد دانشگاه‌های کشور کانادا می‌شوند، اما به دلیل بالا بودن شهریه‌ها و همچنین هزینه‌های زندگی و تحصیل در کشور کانادا تعداد زیادی از افراد متقاضی، کار هنگام تحصیل هستند. اکثر کشورهای دنیا برای اشتغال به تحصیل قوانین و مقررات مربوط به خود را دارد. شما برای دریافت کارت دانشجویی باید ویزای تحصیلی معتبری داشته باشید و تعداد واحدهای مشخصی را در هر دورۀ تحصیلی بگذرانید. در ابتدا شما باید یک دورۀ زبان در دانشگاه سپری کنید که تا زمان به اتمام رسیدن این دوره نمی‌توانید کار دانشجویی دریافت کنید. دانشگاه‌های کشور کانادا نهایتاً به شما اجازه خواهند داد ۲۰ ساعت در هفته کار کنید. در زمان تعطیلات شما می‌توانید ساعت‌های کاری را به ۴۰ ساعت برسانید. از زمان شروع تحصیل درکانادا شما اجازه اشتغال به تحصیل را خواهید داشت. همچنین باید دارای سین نامبر باشید که یک کد، مانند کد ملی برای شناسایی افراد و همچنین دانشجوهای بین المللی و افراد کشور کانادا است. کار دانشجویی در کشور کانادا می‌تواند در داخل یا خارج از دانشگاه انجام شود. در صورتی که شما ویزای تحصیلی معتبری داشته باشید و دانشجوی تمام وقت باشید، نیازی نیست که مجوز کار دریافت کنید و می‌توانید در دانشگاه مشغول به کار شوید. اما برای کار در بیرون از محیط دانشگاه شما باید دارای استادی پرمیت معتبر بوده و همچنین دانشجوی تمام وقت باشید تا بتوانید ۲۰ ساعت در هفته در کشور کانادا کار کنید. اگر شخص دارای ویزای معتبر باشد و شرایط برای تحصیل در کشور کانادا کامل باشد، در صورتی که قصد داشته باشد همسر خود را نیز وارد کشور کانادا کند، طبق قوانین کشور کانادا همسر شخص می‌تواند بلافاصله پس از ورود به این کشور ورک پرمیت دریافت کند و بدون محدودیت در کشور کانادا کار کند. اطلاعات بیشتر راجع به مهاجرت و کار در کشور کانادا در وبسایت ایران توکا وجود دارد و شما می‌توانید با مراجعه به این اطلاعات بسیار بیشتری در این باره به دست آورید.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : کار هنگام تحصیل در کانادا, یافتن کار هنگام تحصیل, هزینه زندگی در کانادا, هزینه های زندگی در کانادا, تمکن مالی ویزای کانادا, استادی پرمیت, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 128 تاريخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت: 13:02

کشور کانادا بدون شک یکی از بهترین کشورها برای تحصیل و کار در مقطع فوق لیسانس است. زیرا نظام آموزش و پرورش در کشور کانادا بسیار عالی و با کیفیت است و دوره‌های تحصیلی در این کشور با کیفیت بالایی ارائه می‌شود. همچنین یک محیط ایمن برای تحصیل دانشجویان و تمامی مقاطع تحصیلی است. علاوه بر این دانشجویان می‌توانند در زمان تحصیل در مقطع فوق لیسانس کار کنند و فعالیت داشته باشند البته که باید مدرک زبان مناسب نیز داشته باشند. پس از تحصیل در این دوره در کشور کانادا امکان دریافت اقامت نیز وجود دارد. کشور کانادا دانشگاه‌های بسیار معتبری دارد که می‌تواند برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس مناسب باشند. یکی از بهترین دانشگاه‌ها برای مقطع فوق لیسانس در کانادا دانشگاه مک‌گیل است که در سطح جهانی نیز از رتبه و امتیاز بالایی برخوردار است. تعداد دانشجویان دانشگاه مک‌گیل در مقطع فوق لیسانس به حدود ۲۳ درصد می‌رسد و این آمار تقریباً خوبی برای مقطع فوق لیسانس است. رشته‌های بسیار زیادی در این دانشگاه در مقطع فوق لیسانس ارائه می‌شود که مدیریت مالی یکی از برترین رشته‌های این دانشگاه است. علاوه بر این، رشته‌های مربوط به علوم پایه، انگلیسی، اقتصاد و هنر نیز در دانشگاه مک گیل در مقطع فوق لیسانس ارائه می‌شود. دانشگاه تورنتو یکی دیگر از بهترین دانشگاه‌های کشور کانادا است که تعداد دانشجویان فوق لیسانس آن بسیار مناسب است. این دانشگاه از امکانات رفاهی و آموزشی بسیار زیادی بهره مند است و برخی رشته‌ها مثل رشته‌های مهندسی،  مهندسی مکانیک و ریاضیات در این دانشگاه بیشتر از بقیه رشته‌ها ارائه می‌شوند. دانشگاه بریتیش کلمبیا در کشور کانادا بسیار مشهور است و حتی در خود این کشور نیز داوطلبان زیادی وجود دارند که برای مقطع فوق لیسانس وارد این دانشگاه می‌شوند. تعداد دانشجویان این دانشگاه به طور کلی ۵۰ هزار نفر می‌رسد. برای تحصیل در کانادا در مقطع فوق لیسانس امکان تحقیق و پژوهش در این دانشگاه وجود دارد و رشته‌های مختلف مثل معماری، فلسفه و رشته‌های مربوط به علوم پایه ارائه می‌شود. باقی اطلاعات مربوط به تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کشور کانادا در وب سایت ایران توکا قابل مشاهده است.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : مدرک زبان مورد تایید کانادا, تحصیل در کانادا, دانشگاه های مقطع فوق لیسانس, تحصیل در مقطع فوق لیسانس کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت: 12:37

استان نیوبرانزویک نعمت بزرگی مثل بندر سنت جان و فردریکتون را دارا است. همین موضوع سبب شده است بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی مفید در جهت تجارت و بازرگانی داشته باشد. از طریق همین بندر، سالانه درآمد و ثروت بسیار زیادی نصیب کشور کانادا می‌شود. این تجارت نه تنها به نفع کشور کانادا و استان نیوبرانزویک است، بلکه کشورهای همسایه و همچنین کشورهایی که با این استان تجارت و تبادل دارند نیز به ثروت زیادی دست پیدا کردند. این بنادر و شرکت‌های بزرگی که در رابطه با حمل و نقل در بندر نیوبرانزویک تأسیس شده‌ است، باعث شده‌اند بسیاری از افراد در این منطقه صاحب شغل و کسب و کار شوند. به همین دلیل درآمد در استان نیوبرانزویک نیز افزایش پیدا کرده است. یکی دیگر از منابعی که باعث بهبود اقتصاد نیوبرانزویک است و تأثیر زیادی بر روی ثروت این استان دارد، حمل و نقل از طریق راه آهن و قطار است که می‌تواند باعث جا به جایی به بسیاری از استان‌ها شود. منابع دیگر استان نیوبرانزویک که تأثیر زیادی بر اقتصاد این منطقه گذاشته است، از طریق معادن متعددی است که در این استان وجود دارد. همچنین مردم این استان سالانه درآمد بسیار خوبی را از طریق پرورش آبزیان کسب می‌کنند. بسیاری از آبزیان به کشورهای همسایه نیز صادر می‌شوند. بنابراین می‌توان گفت که استان نیوبرانزویک، یک منطقۀ ثروتمند از لحاظ منابع طبیعی است. این استان همچنین جنگل‌های متعددی دارد و از چوب درختان برای تجارت و کسب درآمد نیز استفاده می‌کند. همۀ این موارد دست به دست هم داده‌اند تا اقتصاد استان نیوبرانزویک حالت پایدار و رو به رشدی داشته باشد  و در صورتی که قصد تحصیل در کانادا را دارید مقصد مناسبی برای تحصیل و همچنین کار هنگام تحصیل باشد. حتی کشاورزی نیز در بخش‌های مختلف استان نیوبرانزویک رایج است. مردم این استان به خوبی می‌دانند از چه طریقی درآمد کسب کنند و چه پیشه‌ای برای ادامۀ راه انتخاب کنند تا به اقتصاد استان کمک کنند و درآمد خوبی نیز داشته باشند. در این استان کارخانه‌های تولید مواد غذایی و مواد شیمیایی به وفور یافت می‌شود. یکی دیگر از منابع تأمین کننده اقتصاد استان نیوبرانزویک از طریق توریست و گردشگری است. وبسایت ایران توکا یک مجموعه کامل با اطلاعات بسیار زیاد در رابطه با مهاجرت و و تحصیل در کشورهای خارجی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا, کار در کانادا, کار هنگام تحصیل در کانادا, بهترین استان کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 14:32

کشور کانادا با وجود آب و هوای دلپذیر و سطح بالای آموزش و کیفیت آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس می‌تواند یک محل مناسب برای تحصیل در تمام مقاطع باشد. امروزه مهاجرت برای تحصیل در کانادا فقط محدود به دوران دانشگاه نمی‌شود. بلکه بسیاری از والدین فرزندان خود را برای تحصیل در مدارس کانادا به این کشور می‌فرستند. مهمترین مرحله قبل از مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا اپلای کردن است. در کشور کانادا همواره پیش‌نیازهایی وجود دارند که باید قبل از مهاجرت به این کشور آماده شوند. به عنوان مثال برای تحصیل در تمام مقاطع دانشگاه در کشور کانادا شما باید معدل مناسب و مدرک زبان داشته باشید. گاهی اوقات تمامی شرایط برای مهاجرت به این کشور فراهم نیست؛ اما به دلیل اینکه کشور کانادا یک کشور مهاجر پذیر است و سالانه بسیاری از افراد برای تحصیل به مراجعه می‌کنند، امکان مهاجرت کاندیشنال یا مشروط را برای همۀ افراد ایجاد کرده است تا پس از ورود به این کشور در محدوده زمانی خاصی مدارک خود را آماده کنند. قبل از مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا ابتدا باید مشخص کنید که مقصد شما کدام شهر و کدام دانشگاه یا مدرسه است. با مراجعه به وب‌سایت دانشگاه یا تماس با مدرسه از مدارکی که باید آماده کنید مطلع شده و آنها را جمع آوری کنید. پس از اینکه تأییدیه مدرسه پذیرش دانشگاه را دریافت کردید، باید مدارک مربوط به دریافت ویزای تحصیلی خود را آماده کنید و برای سفارت ارسال کنید. شما باید درخواست استادی پرمیت و ویزا بدهید. پس از مدتی که بستگی به زمان مصاحبه و بررسی مدارک شما دارد، می‌توانید ویزای خود را دریافت کنید. سپس با مراجعه به وب‌سایت دانشگاه یا تماس با این مراکز از زمان شروع تحصیل مطلع شده و به کشور کانادا مهاجرت کنید. این تمام مسیری است که شما باید برای تحصیل در کشور کانادا آن را انجام دهید. باقی اطلاعات و جزئیات تحصیل در کانادا به طور کامل در وبسایت ایران توکا وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت از این اطلاعات بهره‌مند شوید.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا, تحصیل در مدارس کانادا, استادی پرمیت, مقصد تحصیلی مناسب, تحصیل در مقاطع مختلف کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 522 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 14:09

قطعاً همه ما وقتی برای تحصیل و کار قصد داشته باشیم به که یک کشور خارجی مهاجرت کنیم، در ابتدا تمایل داریم که بهترین شهرهای این کشور را در نظر گرفته و در برترین شهرهای یک کشور خارجی سکونت داشته باشیم. در کشور کانادا شهرهایی وجود دارند که می‌توانند مرکز مناسبی برای زندگی کار و تحصیل دانشجویان بین المللی و افراد خارجی باشند. قطعاً اولین شهری که می‌تواند به عنوان بهترین شهر برای تحصیل در کانادا و همچنین زندگی معرفی شود، شهر مونترال است. در این فرد سطح آموزش بسیار بالا و با کیفیت است. همچنین امکانات رفاهی و شغل در این شهر فراهم است. دانشگاه‌های این شهر تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی را جذب می‌کنند. در شهر مونترال در سال حدود ۳۵۰ هزار نفر دانشجو جذب می‌شوند. امکانات زندگی و مزایای تحصیلی نیز در این شهر هر سال رو به افزایش است. دانشگاه‌های مهمی مثل دانشگاه مک گیل و دانشگاه مونترال در این شهر قرار دارد. دیگر شهرهای مناسب و برتر کشور کانادا شهر تورنتو است که می‌تواند محیطی امن و مناسب را برای زندگی دانشجویان فراهم کند. سطح فرهنگ و آموزش در این شهر بسیار بالا است. یکی از مزایای شهر تورنتو این است که نه تنها امکانات زیادی را در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می‌دهد، بلکه امکان شغل پاره وقت و اشتغال به تحصیل را نیز برای این دانشجویان فراهم کرده است. به همین دلیل دانشگاه تورنتو در این شهر در سطح جهانی رتبه ۳۴ را دارا است. شهر بعدی که با جمعیت و امتیاز خود سومین شهر کلان کشور کانادا به شمار می‌آید، شهر ونکوور است. این شهر توانسته است رتبه دهم  Qs  را در سطح جهان از آن خود کند. همچنین سطح آموزش و تحصیل نیز در شهر ونکوور بسیار قوی است. به گونه‌ای که دانشگاه بریتیش کلمبیا رتبه چهل و پنجم را در سطح جهان دارا است. این شهر با داشتن آب و هوای معتدل و امکانات رفاهی می‌تواند محل مناسبی برای زندگی و تحصیل باشد. همچنین شهرهای کبک و اتاوا نیز برای تحصیل و زندگی دانشجویان بین المللی در کانادا مناسب هستند. اطلاعات بیشتر در رابطه با مهاجرت به کشور کانادا و شرایط آن در وبسایت ایران توکا موجود است که می‌توانید با مراجعه به این وبسایت از تمامی اطلاعات بهره مند شوید.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : بهترین شهرهای کانادا, بهترین شهرهای کانادا برای دانشجو, تحصیل در کانادا, زندگی و تحصیل در کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 13:08